HomeRegisterLog in

Share | 
 

 I got jumped on last Sunday hahaxD

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Fiction
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : -1
Join date : 2010-10-21
Age : 19
Location : A Place Of Hope And No Pain...

PostSubject: I got jumped on last Sunday hahaxD   Wed Dec 15, 2010 1:14 am

They hitme withha bat on the leg and got socked in the face 4 time and also stole my wallet:D I was prettty calm haha
Back to top Go down
http://radianteclipseforums.forumotion.com
Apocalypse
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 306
Rep : 10
Join date : 2010-09-30
Age : 22
Location : Indio CA

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Wed Dec 15, 2010 3:33 pm

Bryanlop69 wrote:
They hitme withha bat on the leg and got socked in the face 4 time and also stole my wallet:D I was prettty calm haha
wow wtf? who did this? tell me, ill bring my blade. >:O

________________________________________

Back to top Go down
http://apocalypseforums.darkbb.com
sniper2619
Newb
avatar

Posts : 4
Rep : 0
Join date : 2010-10-05

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Thu Dec 16, 2010 11:02 pm

Kool
Back to top Go down
MrJohn10210
Site Monster
Site Monster
avatar

Posts : 107
Rep : 3
Join date : 2010-09-30

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Dec 18, 2010 4:16 am

lol failed

________________________________________
Hello
Back to top Go down
Fiction
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : -1
Join date : 2010-10-21
Age : 19
Location : A Place Of Hope And No Pain...

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Dec 18, 2010 12:22 pm

You know that krew DTC...? Yeah it was them it was kinda HILARIOUS hahahah because it was me Danny Daniel and Bryan and all of us got fucked up except Daniel that lil pussy-.- oh and they pulled a gun on me haha

________________________________________
Back to top Go down
http://radianteclipseforums.forumotion.com
Apocalypse
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 306
Rep : 10
Join date : 2010-09-30
Age : 22
Location : Indio CA

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Dec 18, 2010 9:00 pm

Bryanlop69 wrote:
You know that krew DTC...? Yeah it was them it was kinda HILARIOUS hahahah because it was me Danny Daniel and Bryan and all of us got fucked up except Daniel that lil pussy-.- oh and they pulled a gun on me haha
OMG, lmao wow.

________________________________________

Back to top Go down
http://apocalypseforums.darkbb.com
Fiction
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : -1
Join date : 2010-10-21
Age : 19
Location : A Place Of Hope And No Pain...

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Dec 18, 2010 11:21 pm

Hehe now im traumatized to be a rapist murderer^_^ haha jk Daniles a pussy

________________________________________
Back to top Go down
http://radianteclipseforums.forumotion.com
MrJohn10210
Site Monster
Site Monster
avatar

Posts : 107
Rep : 3
Join date : 2010-09-30

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sun Dec 19, 2010 8:31 am

lol

________________________________________
Hello
Back to top Go down
Devil Is Awesome
Banned
Banned


Posts : 21
Rep : 0
Join date : 2010-12-05

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Wed Dec 22, 2010 9:22 pm

Lmao, wow learn to fight kid.
Back to top Go down
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Jan 01, 2011 8:02 pm

Bryanlop69 wrote:
Que no olles estupido pinche cabron they where holding me back F'in Fag
lolwut english plz
Back to top Go down
Apocalypse
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 306
Rep : 10
Join date : 2010-09-30
Age : 22
Location : Indio CA

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Jan 01, 2011 8:07 pm

BAWSE wrote:
Bryanlop69 wrote:
Que no olles estupido pinche cabron they where holding me back F'in Fag
lolwut english plz
Translation: Are you deaf you ****ing moron? They were holding me back F'in Fag

________________________________________

Back to top Go down
http://apocalypseforums.darkbb.com
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Jan 01, 2011 8:08 pm

Apocalypse wrote:
BAWSE wrote:
Bryanlop69 wrote:
Que no olles estupido pinche cabron they where holding me back F'in Fag
lolwut english plz
Translation: Are you deaf you ****ing moron? They were holding me back F'in Fag
Why he get so upset over a few words lol?
Back to top Go down
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sat Jan 01, 2011 11:32 pm

Cool your tits.
Back to top Go down
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sun Jan 02, 2011 9:45 pm

Why we still posting here?
Back to top Go down
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sun Jan 02, 2011 9:50 pm

You got jumped like 2 months ago.
Back to top Go down
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sun Jan 02, 2011 9:54 pm

1 month ago you got jumped then you came back and kicked ass.
Back to top Go down
Fiction
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : -1
Join date : 2010-10-21
Age : 19
Location : A Place Of Hope And No Pain...

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Sun Jan 02, 2011 9:55 pm

Yup I kicked ass>Very Happy

________________________________________
Back to top Go down
http://radianteclipseforums.forumotion.com
Unknown
Site Monster
Site Monster


Posts : 351
Rep : 0
Join date : 2011-01-01

PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   Wed Jan 05, 2011 8:15 pm

No, you look like you wouldn't hurt a fly lmao.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: I got jumped on last Sunday hahaxD   

Back to top Go down
 
I got jumped on last Sunday hahaxD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Horizon Spec Rally Championship: Sunday November 18th @ 10pm GMT
» Second Hand Stores/Markets - Brisbane, Queensland?
» [Sci-Fi City] WHF & WH40K regular Sunday games
» Sunday April 19th Comic Book World!
» Paintball this Sunday (Sep 14th)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Kickback :: Life Discussion-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Forumotion.com